torsdag 1. desember 2011

Visdom...

-kommer med kanskje med alderen...
Eller, om det liksom blir lenge å vente...
-kan en jo finne mange kloke ord på internett...

Har brukt litt tid på leting etter slike sitat i det siste...
-og prøver veldig å finne navnet på "fontene" som er brukt i den store skriften her...
Jeg blir glad om noen kan hjelpe meg med navnet på den.....
-jeg har nemlig søkt gjennom hundrevis av ulike fonter uten hell (til nå)

Hva jeg så skal med dette egentlig...
-det er en litt sånn kjekt å ha ting egentlig...
Kanskje kanskje jeg vil skrive noe (et veggord for x) en gang...
-da er det jo greit å ha en flott skrift liggende på maskinen...
Jeg har en annen slik samle skrift...
Det er den jeg brukte pa etikettene til Norgesglassene
-en gang i fremtiden...iallfall om jeg noengang far meg hus skal denne brukes som skrift pa en vegg har jeg tenkt
Igrunnen ikke meningen at noen skal kunne lese hva som star...
-det kan vere hva som helst...
 Nå er det nattestid og det blåser opp igjen til enda mer ruskevær... 
Desember er her...-snart blir det lysere tider igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...