fredag 23. desember 2011

Kvelden...

-før kvelden...
Lillejulaften er her og jeg er verken klar eller uklar...
-det har ikke vert noe stress eller kav idag...
Jeg har bare tuslet rundt og plukket og ryddet litt... 
-siste nødvendige innkjøp ble gjort på morgenen igår...
Det er godt å ikke behøve noe butikk tur sånn helt på tampen...

Jeg skal stort sett bare passe varmen i ovnen resten av kvelden...
-samt huske på å sette pinnekjøttet i vann over natten...

Det ble veldig fullt under treet i år...

Jeg feirer julen her sammen med fam. Lille Bump og min eldste sønn.
-så kommer fam. Store Bump innom for å åpne sine gaver senere på kvelden...
Så her er altså gaver til alle mine...

Vil passe på å ønske alle en riktig fredelig og gledelig Jul..
-og måtte alle ønsker bli oppfylte... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...