fredag 16. desember 2011

Home :)

-og det føles godt...
Jeg er noe usikker på om jeg er fornøyd med dagens shopping resultat eller ikke...
altså, -jeg er veldig fornøyd med turen...
Bare litt sånn at jeg ikke helt føler meg ferdig med julegavene...
-det kanskje behøves litt til...-og så enda litt til...og enda litt...
Jeg er nok blitt bitt av "jule shoppe basillen"..
-sååå mye kjekt å kjøpe som sikkert noen av mine ville blitt glade for [liksom]

Dette Juleserviset fra Black Design er nå kommet opp på min ønskeliste...
-helt i tråd med denne "Julegalskapen" egentlig...
Altså noe jeg slett ikke behøver, men som hadde vert utrolig kjekt å ha i Julen....
 Det er egentlig to serviser som lett kan kombineres som man selv vil...
(-lånte bilder fra nett dette) 
Planen var at jeg skulle innom å se serviset på butikken...
-men så var det så langt å gå dit...-jeg tulla meg bort i andre butikker i stedet..

Idag har jeg forresten kjøpt mest til meg selv...
-og litt mindre gaver egentlig...
He-he...-jeg har ikke pakket ut av posene enda...
-så den helt store oversikten har jeg ikke...
 Jeg prøver ingenting så det kan lett vere noe bortkastet penge bruk idag... 
-veldig dumt med sånn impuls shopping...
Jeg vet faktisk at det var mest "trøste shopping" siden jeg ikke er riktig i form...
-om det gjør meg noe gladere/bedre på sikt er heller tvilsomt...
Men jeg var veldig fornøyd i butikken :)
-gruer meg litt nå til å prøve det hele etter hvert...
Kanskje det bare skal vente til imorgen eller en annen dag....

Jeg har da fått ordnet med 4 julegaver også...-kanskje 5 faktisk...
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...