søndag 11. desember 2011

Helgen...

-er snart over...
Det har vert en meg og "Store Bump" helg...
-vi er litt reduserte begge to så vi har igrunnen bare kosa oss...
"Mamma lille bump" hadde fødselsdag igår, så vi var der en tur på ettermiddagen...
 -så var det bading, kveldsmat og lørdagsgottis...


Jeg har blitt skikkelig forkjøla igjen...
-så nå holder jeg på med kurrering...-nesespray og varm melk med honning...
 Immunforsvaret mitt er nok utgått på dato...ønsker meg så et nytt til Jul...
 Jeg lurer på hvorfor dette skjer også...
-og hva som egentlig gjør at det blir sånn...
Det er ikke noe vondt...bare litt ekkelt...
-og det varierer hvilke fingre og hvor mange som "mister blodet" en stund...
Da jeg tok dette bildet igår, hadde jeg først en flekk uten blod på lang fingren også...
ALTSÅ: 
En hvit flekk til ved siden av den som viser men bare på halve fingeren...
-som om hvitheten hadde smittet over på den fingeren også...
[Dette synes jeg faktisk er skummelt]


Jeg har tent mitt tredje adventslys ikveld...
-det har nok de fleste rundt om kring i stuene...
Det er så store disse at de brenner litt andre kvelder i uken også...
Det er leggetid her hos meg nå...
Ønsker alle en god natt, og god ny uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...