mandag 19. desember 2011

Har hjelpt...

-og faktisk gjort min del av jobben for denne karen også dette året...
 Han er ikke helt til å stole på...[tror jeg]
-så det er tryggest å fikse selv det som behøver fikses....
Og nå er alt klappet og klart (nesten) 
-det "nesten" blir nok verende et åpent nesten like frem til julaften...

Jeg har vert en tur til by-siden også idag...
-det var gaver som skulle fraktes hjem -og årets juletre ble innhandlet...
Jeg fikk kjøpt en gave...
-litt gotterier og litt småsaker jeg mer eller mindre behøvde...
Og så kjøpte jeg dosett til pillene mine...
-så nå er det ordning i sakene her hos meg :)

Jeg har vert inne å lest litt på blogginnlegg fra desember sist år...
-jakten på julestemningen liksom...
Jeg funderte på hvordan jeg oppfattet sist års desember....
-om julestemningen var bedre da...
Jeg hadde igrunnen ingen spesielt hyggelig Desember i 2010...
-vannløs som jeg var...-og med senebetennelse i skulderen oppå det :/

Hva er det med meg og desember egentlig???
Jeg minnes at det ble en utrolig hyggelig Julekveld likevell...
-men jeg var fryktelig sur og sinna, deppa og alt mulig annet før julekvelden kom...
Så jeg satser på at selv om julefølelsen nå er laber og forventningene små...
-kan det lett bli BRA det hele...Ja det kan faktisk bli helt SUPERT :))

Og om du "Julenissen" leser dette...
-jeg har faktisk vert snill...-iallfall så snill jeg kan ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...