fredag 2. desember 2011

Grump :(

Åhh...-noen dager er bare så dumme....
Kan nesten begynne å tro at jeg er "syk" i humøret :/
-blir bare skikkelig GRUMPIG og SUR av ingenting...
Og siden det ikke er noen grunn for denne surheten...
-og heller ingen her å la den gå ut over....
-sitter jeg her å "grumper" og venter på at det skal gå over av seg selv....

Innimellom tror jeg (helt alvorlig) ikke jeg er riktig klok...

Det er igrunnen ikke så farlig så lenge det ikke går ut over noen andre en meg selv...
Men nysgjerrig som jeg er...-vil jeg jo helst vite årsaken til grump følelsen...
-mye lettere å kurere om årsaken er klar...(liksom)
Dra teppe over hode og vente på bedre tider gidder jeg liksom ikke...
-selv om det sikkert hadde vert det beste.... -og muligens behageligste...

Mørket senker seg utenfor, og kulden sniker seg inn i kroppen fra alle steder her...
-jeg tror jeg likevell skal finne en film og teppet...
 Skulle tro det er en migrene på gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...