torsdag 22. desember 2011

En oppfordring....

-og spørsmål om jeg ville dele en link her på bloggen...
Jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk til saker der man ber om penger...
(det skal man også vere "i følge meg selv") 
Det er jo ofte skriverier om hvor lite som egentlig kommer frem dit det skal/-er ment...
-ved innsamlinger for X... 
-og også historier der folk bare svindler til seg penger...

Men så er det også den andre siden...
-mange av oss har vel følt behov for akutt nødhjelp en eller annen gang i livet.
Tider da det liksom hadde vert UTROLIG greit med litt støtte inn på konto...

Jeg kjenner ikke dette barnet, ikke mamma'n og ikke noe mer til historien rundt...
-en det som er publisert i facebook linken her...
 Min kusine kjenner avlastnings mamma'n til Berlyn..
-så derfor vet jeg at jenta eksisterer og at det er en virkelig sak...

Etter min mening (av det jeg har lest) er dette en god sak å støtte...
-for de som føler for det... -har noen kroner å avse...
-eller bare vil vere litt ekstra gavmilde og hjelpsomme nå i Juletider...

Jeg oppfordrer derfor alle til å gå inn på denne linken og lese selv...

Noen gir bort veldedighet i julegaver...
-kjøper en geit til en trengene familie i Afrika, for.x...
-eller fjernadopsjon...

Det er sikkert gode saker å støtte...
-men jeg er som sagt i tvil om hvor mye det trengende egentlig får da...
-om det meste går med til å drive organisasjonen 
(-og det er da folk som som lever av andres fattigdom og lidelse)

Del gjerne linken videre....
-det kan nok også vere til hjelp for denne familien....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...