søndag 18. desember 2011

4 lys er tent...

-og julekvelden er her snart...
Julestemningen har vert litt av og på dette året... 
-ikke noe unormalt ved det egentlig...
Man ønsker seg masser av julestemning og minnes tilbake til tidligere tider...
-tindrende barnøyne og masse å glede seg over...
Så er man jo etterhvert blitt ganske så voksen...
-og ting (til og med julen) ses i et litt annet lys...
Nå er jeg på vei inn i en ny tidsalder...
-"Bompene" vil nok få frem julestemningen i advent og Juletiden i årene fremover...
Det gjelder jo å ha noen å glede, -og glede seg sammen med...
-og ingen kan glede seg til jul slik som unger kan :)

Jeg har forresten pakket ut av fredagens shopping poser...
-og tilogmed prøvd  impuls kjøpene...(nesten alt)
Så langt har det ikke blitt noen bortkastede penger...
-selv om den nye jakken var litt uvant og i største laget...
[men den var varm og det er da det viktigste]

Nå skal finne min plass under teppe igjen...
-la lysene brenne og se en film jeg lenge har ønsket å se...
Jeg har hørt så mye bra om den så det gleder jeg meg til... 

Ønsker alle en stressfri siste uke før Julen setter inn :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...