torsdag 3. november 2011

Enda...

-føler meg litt ute av trening med skrivingen... 
Mye av resten begynner å bli bedre heldigvis...
-jeg skal tilbake på jobb igjen neste uke, 50% -og se hvordan det går...
Håper jo selvfølgelig at det skal gå kjempefint...
-at "snerken" som henger igjen litt enda forsvinner helt (helst før mandag)
Er idet minste på oppgang :)) -og bare det er jo supert...
Ikveld er det klubb kveld, jeg tror jeg skal gå (altså spasere) 
-for det er et så fint høst vær ute...
Jeg strikker fremdeles på lappene til baby-teppe...
-er over halvferdig så det går fremover med det også...
-selv om jeg nå har sluttet med den "litt paniske" strikkingen hele tiden...

Pipingen i øret må jeg kanskje leve med sier "doktormannen"
-det går faktisk overraskende greit å pipes i søvn...
Jeg hører det fremdeles ikke på dagtid, så litt pip før soving er Ok...
-grunn eller årsak er uvisst...-kan bli sånn noen ganger etter virus infeksjon ol...
Muligheten fins at det kan forsvinne igjen av seg selv også...
-men noe behandling fins ikke (behøves ikke heller siden det ikke plager så mye)

Nå skal pus ut på lufting litt, jeg skal henge opp litt klær...
-og pusle med litt annet knask før jeg skal avgårde...

Ønsker alle en fin torsdag kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...