tirsdag 29. november 2011

Blanke ark...

-hele denne dagen...
Absolutt ingen planer, jeg kan fylle tiden med hva jeg vil...
-egentlig har det vert mange slike dager i det siste (jeg er 50% sykmeldt)
Forskjellen idag er at min følgesvenn "vondten" er snillere...
-og jeg føler meg litt mer oppegående og klar til "ett eller annet"...

Det fins en hel del "burde gjort" svevende rundt i hodet... 
som vanlig
-og kanskje jeg virkelig burde få unna litt av det...
Ta oppvasken...-pakke inn noen gaver for.x...
-og prøve å få ferdig mitt siste prosjekt...

Det ligger all verdens muligheter i blanke ark...
-og det føles godt...
Ønsker alle en innholdsrik dag :)
Nå må jeg starte min...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...