torsdag 6. oktober 2011

Ubeskrivelig....

 -dette har vert den dagen det meste gikk på tverke...
Eller faktisk så begynte det bra...
Våkna og hadde god tid, dusjet, spiste frokost og laget matpakke...
-og enda hadde jeg ti minutt til jeg måtte kjøre...
TRODDE JEG :/
Da de ti minuttene var brukt og jeg skulle gå, kastet jeg et blikk på komfyr klokka...
-og der sto den å lyste 07.30...-og hjernen koblet endelig inn...
PANIKK
-jeg begynte 7 idag (skulle begynne) Hjelp...
Kaoset var et faktum på et øyeblikk...-og alt ble bare stress...
-siden har det vert sånn, den ene tabben etter den andre...
Det var godt å komme hjem og legge seg en stund...
Jeg tror jeg sov litt, men er ikke sikker...
Nå er jeg ikke litt troverdig lenger...
Jeg har 7 vakt imorgen også, og jeg vet ikke om jeg våger å legge meg...
Jeg vil ikke ha flere slike dager som denne...

På privaten har det vert en positiv dag...veldig positiv :))
-men jeg har liksom ikke fått til og glede meg helt over det gledelige enda...
Jeg er jo treig i oppdagelsen...
-og DET har ikke sunket inn helt enda... -jeg gleder meg til jeg blir skikkelig GLAD...
Når den oppdagelsen omsider synker inn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...