fredag 28. oktober 2011

Til fastland...

-ble med på en liten ettermiddags by-tur idag...
Impulsen sa JA med en gang og jeg noterte kjapt en liten handleliste...
Maskara 
Hårgelé
-noe mer kom jeg ikke på i farten...
 Forresten går det fint å reise på shopping uten handleliste også...
-men jeg behøvde jo disse to sakene på by-siden...
[i tillegg skulle jeg se etter noe for noen (en "hjelpe til" sak jeg har fått spørsmål om)]

Det første jeg kjøpte var litt kaffe til en kaffemaskin jeg kjenner...og sjokolade drikk..
-altså enda en impuls grei, når man først er på by siden...
Så fikk jeg handlet en og en halv julegave...juhuu :)
-og litt av den "hjelpe til" saken også...
Mine to ting på handlelisten fikk jeg også kjøpt...
-samt noen små kjekt å ha saker [hemmelig til julen]

Og så fant jeg (så i virkeligheten) "ønske" kameraet mitt...
Her er det... 
Men det koster mye... -mye mer en jeg syns er verdt å bruke på meg selv...
-selv om jeg liker å fotografere vet jeg ikke helt om jeg kan forsvare et slikt kjøp...

 Etter endt shopping tok vi turen opp til "store gutt" (altså min eldste)
-han var en skikkelig trøtting ikveld...
Men soving når "fint" folk er på besøk passer seg jo slett ikke....
-kaffe måtte til...trett eller ikke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...