fredag 7. oktober 2011

Stormer...

Det er et fryktelig blåsevær på gang...
-begynte igår kveld og har bare fortsatt og fortsatt.. 
Det regner og hagler innimellom, men solen har vert fremme en stund også...
-nå er det bare mørkt og kaldt...brrr.. 

Jeg kom meg forresten opp og på jobb til riktig tid idag...
-selv om det ble en nesten forsoving og stressmorgen...
Veien var full av nedblåste kvister, nåler og løv så jeg kunne ikke kjøre så fort...
-forresten har jeg møtt en hel gren, en søppelsekk, en dørmatte og noen isoporkasser..
-på min vei (midt i kjørebanen) i løpet av dagen...
Det har heldigvis gått fint å svinge utenom sakene :)
-jeg kunne tenkt meg å ta bilder flere ganger, det er jo utrolige krefter i sving... 

Fam. Lille Bump var på besøk da jeg kom hjem...
-de måtte flytte på seg litt siden ny vedovn ble montert hjemme hos dem...
Og etter litt hvil (soving) tok jeg en tur opp til Fam. Store Bump..
-midt i kveldsmaten selvsagt...

Mmm... Blåbær syltetøy :)
 Lukas liker egentlig all mat tror jeg...
 Men dette var vist veldig stas...
-og tomt ble det på fatet...
Da var det pysjen på og tannepuss.. -og vips til sengs :))

Jeg ønsker meg mer og mer et nytt kamera...
-når jeg ser på bildene er jeg ikke fornøyd med det kameraet jeg har lenger...
Er veldig lite inne på hva som er bra og hva som ikke er det... -av speilrefleks..
-og det er vanskelig å lese seg til når jeg egentlig ikke har peiling..
Tips meg gjerne om du vet/kan sånt :)

Nå skal strikketøyet finnes frem...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...