mandag 3. oktober 2011

Pause...

-fra ryddingen idag...
Ble med min datter på en bytur (Lagunen) på fridagen istedet...
-skikkelig koselig dag har det vert... 
Jeg skulle egentlig se etter nye gardiner og litt annet til kjøkkenet...
-men...
-kom hjem med ingenting av det... -bare en del av sånt jeg ikke akutt behøvde...
Stekepanne, kattemat, brød og noe pålegg, toalettpapir og en bursdagsgave...
Heldigvis fikk jeg ordnet med Dåpsgaven også :))
-jeg var veldig sent ute med bestilling, men de trodde de skulle gå bra...

Synes dette har vert en god bruk av fridagen min...
-triveligere en vasking og rydding...
 Det kan jo forøvrig også vere ganske greit arbeid når jeg føler for det...
-det hender en sjelden gang at jeg faktisk har lyst å rengjøre/rydde... 
Det er ikke så ofte, mest når jeg har nye ideer eller prosjekt på gang..
Jeg trives jo best når det er rent og ryddig rundt meg...
Så da.. 
-for å kunne nyte og slappe av MÅ jo jobben gjøres innimellom...
Liker best å lage mat i et ryddig og rent kjøkken...for x..
-derfor tar jeg oppvasken først (og så rydder jeg opp etter hvert)
Litt samme med badet... -og resten av huset også...

Ikveld har fyrt i alle stearinlys, sett en film og strikket litt...
-det er regner på rutene og vinden rusker utenfor...
En typisk høstkveld... -kos å vere inne :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...