mandag 10. oktober 2011

Hufsa....

-grøss og gru...
Jeg har leeeenge tenkt at det var på tide med en hårklipp...
-men av ulike årsaker har det liksom ikke blitt med mer en tanken...
Idag våkna jeg og følte meg veldig så "hufsete"
-så nå er sveisen fiksa...
(dette bildet er fra før fiksen altså)
Formen i øvrig er ikke mye å skryte av...-og jeg er sykmeldt for en stund...
-føler meg litt "borte vekk i meg selv" liksom....
[som om innmaten er forsvunnet...alt er bare tomt]

Jeg har bare sittet her å strikket siden sist...-teppet er forresten ferdig...
-kjørte til frisør idag og håpet det kunne hjelpe noe på "følelsen"..
Det gjelder jo å lete etter den mistede "gnisten" igjen...
-før eller senere må jo noe kunne ristes på plass der det egentlig skal vere...
[i normalen liksom]

Det er ikke noe gøy å blogge heller "egentlig" akkurat nå...
-jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal fortelle...
Når hodet er bare "ullent" burde jeg sikkert ikke skrive noenting...
-så det er mulig jeg blir litt til og fra her inne nå fremover...
Ellers prøver jeg å få til en liten oppdatering (nytt innlegg) hver dag...
-mest for min egen skyld, men også for alle dere som leser bloggen min...

Jeg har den gode vaniljeduften svevende rundt meg her...
-og fyr i alle lys...-sofaen skal slites litt til før natten kommer...
Ønsker alle en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...