fredag 30. september 2011

vil ha "Time Out"...

Så var den her igjen "jobbehelgen"...
-tiden går utrolig raskt mellom hver syns jeg...
Det er den korte denne gangen...-altså bare lørdag kveld og søndag dag...
Dagvakten idag regnes liksom ikke med i helgen...
-slik som fredag kveld vakten gjør...
(den helgen jobber jeg jo dag mandag også)

Jeg er sliten...-så fryktelig sliten nå for tiden...
-lite ork til noenting egentlig...
Driver fortsatt å hoster, hoster og hoster...
-og har en del vondt'er (mest i magen) 
-det er ingenting (jeg har vert på legesjekk) alt er helt iorden med meg...
 Funksjonsnivået mitt føles nede på 60-70%, sånn ca...
-det går bra å utføre det jeg skal.... -men alt er et forferdelig ork :(
Humøret er desverre deretter...
-jeg føler meg utrolig sur og grinete for tiden...-er det kanskje også...
[andre kan sikkert vurdere det bedre en meg]
Usj...-jeg vil bli bra igjen...-dette er ikke noe hyggelig i lengden...
Sitte stille i freden og roen hjelper noe på...
-frivillig isolasjon og tankeflukt (bok, film eller noe sånt) også...
En sånn liten "Time Out" (eller to) klarer jeg sikkert å få til denne helgen også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...