torsdag 1. september 2011

Torsdag...

-og snart helg...
Jeg ble uventet invitert på kjøttkake middag etter jobb idag...
Putt'n min hadde "kokkelert" gode kjøttkaker...
-og husbonden hennes skulle jobbe overtid ikveld...
Så jeg plukket med meg "Store Bumpen" fra barnehagen...
-og kom til dekket bord :)
Lavkarbo livet hoppet jeg over idag også...
-det har blitt i meste laget plommer for lavkarbo uansett i det siste...

Tusen takk for maten, ren luksus for en sliten kropp :)
Etter middag tok vi en liten tur til Stolmen...
-for å lufte en litt overtrøtt Bump, som bare hadde fått formiddags lur i barnehagen...
Der var ingen "mamma'n min" hjemme...
-men lillebror var der så vi "drøste" litt med han før vi vente nesen hjem igjen...
 
Hele denne dagen har vert nydelig, varm og sommerslig :)
-et prakteksemplar av en dag, og det er jo den aller første høst dagen på kalenderen...
Tenk om videre høst kunne fortsette slik en mnd eller to til...
-hadde gjort seg syns jeg...

Nattesøvnen gikk nesten bra inatt...
Jeg våknet en gang, men sovnet faktisk igjen...
Drømte noe også inatt men det husker jeg bare brudd stykker av...
-hadde med en bil og en bilselger å gjøre...og feil på samme bilen (4 uker venting)
-samt en hyggelig fyr som var så hjelpsom...

Jeg syns det er veldig merkelig når jeg drømmer om helt ukjente folk...
-det har jo ingen rot i virkeligheten....
Spekulerer på hvor jeg får disse drømmefolkene fra...
-det er ikke fra tv/film og ikke noe jeg leser...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...