søndag 18. september 2011

Tidlig...

-og jeg sitter her å pusler med mitt...
Igjen våken mitt i natten :/
Jeg har sovet, sovet og sovet disse sykedagene...
-så det får kanskje se's som et friskhetstegn at jeg nå ikke sover...
Alt er tilbake til normalen [altså min unormale normal]

Etter noen timer måtte jeg brygge meg litt kaffe....
 -og har spist en hel Center (sjokolade) i ren frustrasjon over nattevåken er tilbake...
Jeg har ikke det spor dårlig samvittighet for det.... 
Liker igrunnen ikke så veldig godt sjokolade egentlig...
-men jeg trengte en trøste godbit og det var ingenting annet å velge på....

Hodet har jobbet med forskjellige saker...
-snart jul igjen for eksempel...
Jeg burde ringt en venninne som jeg sikkert skulle ha ringt sist mnd...
-og nå har jeg helt sikkert glemt busdagen hennes igjen...
[misstenker det var igår]
Brev og papirer som burde vert ordnet og telefoner som skulle vert tatt...
[for minst en uke siden men nå får det vente til mandag]
Får jeg flytte eller ikke flytte (avhenger jo selvsagt av om jeg får nytt sted å bo)
Fam. Lille Bump har fått leilighet heldigvis så de flytter om noen uker...
Det er Veldig Bra!! -nå begynner det nemlig å bli ganske så kaldt her...
 
Hodet pusler og jobber med sitt litt uavhengig av meg egentlig...
 -jeg skulle hatt en off knapp...
Noe av det jeg har tenkt (og listet opp) skal fikses idag...
-resten får vente på hverdag... 
Det er nok en mening med disse mine våkne netter...
-jeg får en ganske så full saksliste med ting jeg egentlig har glemt...
(og påminning om julen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...