lørdag 24. september 2011

Stille dagen...

-ikke vindstille altså...
Bare at jeg føler meg ganske så avslappet idag :))
-tror feberen tidvis herjer litt i kroppen enda og den forbaskede hosten vil ikke gi seg...
Men noen store problemer finnes ikke idag...
-jeg har i virkeligheten en hel eske full av problemer men noen dager har den lokk på...
Så jeg sitter her og nyter...
 -jeg har ikke vert på plommeslang...
Kjøpte faktisk da jeg var en tur for å levere lotto kupong...
-Jupp, jeg håper stadig på den storgevinsten nemlig...

Nå skal jeg spise litt "kylling & kantarell" stuing (jeg laget igår)
-og så tror jeg nesten jeg får finne frem strikketøyet... 
Jeg holder på med et teppe...
-egentlig "klubbstrikk" -men det er på tide å få litt fortgang på det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...