fredag 16. september 2011

Ja-ha..

-kjeder meg og vet ikke helt hva jeg skal finne på... 
-matmekking og spising er unnagjort....
Kveldens "gryte" var ikke noe god :(
-om det skyldes at jeg er så forkjøla eller ikke er noe uklart....
Jeg ble mett likevell :))
-spiser opp maten min om den er god eller ikke...

Jeg har omsider kjøpt inn lys til fatet mitt forresten...
-men det står litt på vent enda...
Katten driver å roter til og leker med alt den ser, dette lysfatet liker han ekstra godt...
Husfreden er desverre avgått med "nesten" døden her....
Jeg driver litt redningsaksjon på den...
-nå har den midlertidig flyttet til et annet rom så får jeg se om den tar seg opp igjen... 
 Den stakkaren er den siste gjenlevende av de plantene jeg kjøpte da jeg flytta hit...
Jeg har nemlig ikke grønne fingre :/
De tre englene som vokter den på bildet her ble kjøpt i Reims katedralen (inne i)
-de har desverre Lille Pus knertet en etter en...
Igår gikk et lysglass (som jeg har med meg siden jeg bodde i Moss) i tusen knas...
-han [lille pus] klarer å gjøre ende på sakene mine litt etter litt :(


Jeg driver med litt "Puse" dressur uten særlig hell...
-men han har vist bestemt seg for å bli uteligger i det minste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...