søndag 4. september 2011

Helgeregnskap...

Det er gråvær her idag...
Fristet lite med "ut på tur i skog og mark" som var på programmet i bygden her i dag...
-så jeg meldte meg heller som frivillig hjelper i kjøkkentjeneste...
Det var en Minnemarkering for de tre som omkom da et Engelsk fly styrtet i 1941...
-noen pårørende ble fløyet med helikopter til krasjstedet...
Her fra landingen utenfor bygdehuset...
-stakkars sauene ble litt skremt av "megafuglen" som bråkte så fælt...
Hyggelig at det ble så stort fremmøte på denne markeringen...

Igår var jeg jo på denne kollegafesten på kvelden...
Før det laget jeg Breiflabb middag [for første gang]...
-fam."store bump" var middags gjester sammen med oss som bor her...
Jeg stekte fisken og laget en fløte/reke saus til, ja og så poteter da...
-ble veldig godt :)

Jeg gikk derfor ganske mett på fest...
Ble skikkelig imponert over lokalet(fjøset) der ute...
-og enda mer imponert over underholdningen på festen :)
 Guaiden Geir Ove
-kom på en liten gjeste opptreden :))
Det var også en god gammeldags basar, med utrolig flotte og nyttige premier...
-en Quiz, litt allsang og masse god mat... 

Helgen er avviklet for denne gangen...
-imorgen starter en av de lange jobbukene med 6 arbeidsdager...
Altså jobbehelg igjen allerede...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...