fredag 2. september 2011

Helg med...

-noen ferdige planer...
Først er det kollegafest imorgen kveld... 
-det blir sikkert gøy, -selv om jeg alltid gruer meg for sånne sosiale greier...
Jeg gleder meg litt til å se lokalet vi skal ha festen i...
-det er nemlig en ombygd løe (fjøs) ute på Stolmen der jeg trødde mine barnesko...
Jeg har vert inne der mange ganger den gang det fremdeles var kuer som bodde der...
-spennende å se på når kuene ble melket, matet og stelt...
Forresten hadde de ordentlige navn kuene på den tiden...-og personlighet... 
-vi barna var nok ofte innom bare for å hilse på og klappe og sånt...
-og for å prate med damene som stelte fjøset på gården der...
Usj..det høres ut som jeg er 100 år gammel... 
"sånn var det i gamledager"
He he.. vell.. Stolmen var kanskje spesiell... litt gamledager også kanskje...
Kvelden nå skal brukes til ikke'no :) -iallfall ingen planer her enda...
Mulig jeg finner på noe etter hvert...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...