torsdag 29. september 2011

Fortsettelse...

Ikke det at jeg har gjort så veldig mye mer siden sist...
-men stjernene er gravd ut fra ovnen igjen...
Jeg hadde nemlig en plan med den brenningen...
-og resultatet ble heldigvis som forventet...
Jeg prøvde selvsagt med en først for å se...
Som bildet her viser var de røde stjernene veldig falmet av solen...
-etter den første ble resten brent også...
Og så hadde jeg jo disse...
-hengende i vinduet...
Alt rødt skal jo bort...-så disse ble også kastet i ovnen... 
-de hadde veldig gjenstridig maling så jeg måtte brenne dem to ganger...
Vasket og tørket ser de sånn ut...
Og her hele min nye "gamle samling" -som igjen skal bli pynt...
Jeg har en annen plan for hjertene, de skal ikke henge i vinduet lenger...
-stjernene får nok sin plass tilbake...

Dette er igrunnen alt jeg har gjort...
-jeg har fundert litt på om jeg eventuelt har noe mer som jeg kan brenne....
Dette gjenbruk prosjektet var skikkelig gøy :))
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...