søndag 21. august 2011

Våken....

 3 timer søvn denne natten...
Jeg bare våkna igjen...
-og følte meg ganske så ferdig sovet...
Sto likegodt opp og laget meg frokost + jobbmat...
-og så har jeg sittet her å tastet...
Sortert litt i alle bilder og slettet en hel masse som jeg ikke behøver lenger...
Fant bilde av første sovegjest i barnebarn sengen :)
Bildet ble tatt 4 februar 2011
 Lille Lukas sover så søtt med sin "Fante" og "Rulle"
-dette var første og eneste gangen "Store Bumpen" har sovet i barnebarn sengen...
Men den kan jo vokse sengen også....
-så når faren for å dette ut og brekke nakken er over, kan han jo bruke den igjen...

Nå for tiden er den i bruk som dag seng for Lille Mario...
-så "Lille Bumpen" sover der jo rett som det er, eller bare ligger der å koser seg...
  
Nå ringte alarmen for våkning her...
-så tiden er inne til å begynne mitt morgen ritual, litt balsamering må til...
Ser at himlen er rosa innimellom alle skyene, kanskje det blir en litt solete dag... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...