tirsdag 30. august 2011

Status....

-så er denne "noe lengre en planlagt" dagen over....
Jeg er moden for sengen...
-enda jeg "som forventet" slokna på slagbenken ganske raskt etter jeg kom hjem idag...
Der sov jeg sikkert 2 og enhalv time...
Jobbdagen ble også litt lenger en etter planen (15 min faktisk)
-og så måtte jeg en tur på butikk (Bekkjarvik) før jeg kjørte hjem...

Pappa'n er vel hjemme her igjen, trøtt og sliten etter sine 6 uker jobbing...
-så nå er mitt selv valgte "hjelpe til" ansvar over for denne gangen...
"Store bumpen's" undersøkelse viste alt OK :)
Resten av "mine mer eller mindre virkelige" bekymringer...
-har tatt pause for kvelden...
Så alt føles ok for stunden....-det kan kanskje bli en god natt...

Om noen ser han der Jon Blund'en, så send han min vei :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...