søndag 28. august 2011

Søndag...

-bare avslapp dag har dette vert...
Ingen planer og ingen må eller skal hele dagen...
-ganske godt med slike dager av og til...
Jeg sov lenge :)
-var så oppe hos familien "Store bump" 
Lille luringen min :)
Han har så mange morsomme sprell for seg for tiden...
Jeg går med kameraet klar i lommen nesten hver gang jeg er der oppe...
-men han er ikke god å fange på bilde for alt går fort, fort, fort...

Da er det litt lettere med "Lille Bumpen" 
Han ligger jo fortsatt ganske stille :)
-har utallige ulike grimaser da...
-skikkelig sjarmerende "liten bump" :)

Jeg har også vert å levert tilbake mønsterene jeg lånte til Dåpskjole prosjektet...
-hehe...ikke så langt å ga da men...ut var det da :)
Og Iq var å plukket plommer...
-jeg har sikkert overspist litt, de er jo så veldig gode...

Egentlig burde jeg vert en tur til vannposten...
-det minker på drikkevannet...
Men jeg utsetter til imorgen, da skal jeg jo på jobb og må forbi vannposten på min vei...
  -kveldsvakt imorgen, så dagvakter resten av uken...
Jeg får med andre ord sove lenge imorgen også....
-og kan dra ut denne kvelden med gooood samvittighet :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...