onsdag 3. august 2011

Mini ferie :)

Heldige meg...
-har faktisk en liten mini ekstra ferie frem til 15 august...
Denne uken bare jobb mandag og torsdag, neste uke bare mand,tirsd,onsdag... 
-resten er fridager...  
[jeg jobber fredag 12 også forresten] 
Så føler dette som en mini ekstra ferie, og til nå har jeg vært heldig med været også....
+ at jeg ikke har sovet bort dagene :)

Jeg begynte forresten på et nytt prosjekt igår...
-jeg har trålet internett etter Dåpskjoler i dager og netter siden torsdag...
Jeg funderte nemlig på å kjøpe en...eventuelt fra England...
-tror jeg har sett bilder av flere tusen ulike...
-å bestemme hva jeg ville ha i dette dåpskjole havet var slett ikke så enkelt... 
Jeg leter etter den perfekte, og den finner jeg ikke...
Så da bestemte jeg meg for at jeg like godt kan lage en selv...
-prøve iallfall !!


Jeg hadde en sommerkjole jeg bare har brukt en gang...
-den er nå demontert og skal brukes som skjørt på kjolen...
Så må jeg jo ha et livstykke med armer og en lue...
-jeg har vert heldig å få låne noen oppskrifter, bestemt meg for et jeg tror blir bra:)
Nå gjenstår oppjustering/tilpassing av mønster, og lage et prøve livstykke...
-før jeg bestemmer hva jeg skal lage livstykket og luen av...
[jeg har egentlig tenkt å ofre en silkeskjorte]

Nå må jeg til sengs, så får jeg heller "prosjekte" videre imorgen etter jobb :)
Da skal jeg forsøke å få tatt noen bilder også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...