mandag 8. august 2011

Mandag....

-ingenting nytt på Dåpskjole prosjektet idag...
Alt ligger som jeg la det i går etter prøvingen...
Idag har jeg jobbet dagvakt og da er jeg liksom litt trøtt etterpå...
-etter litt hvile (faktisk sov jeg litt) ble det en liten rusletur ut i solen...
Med Iq og "lille bomp"... litt lufting er jo bra for store og små :)
Vi kom over spiselige saker underveis...
-og her er fangsten
Blokkebær i bleie :)
-hadde ingenting å plukke i, og det var jo så mye av dem der vi var...
Vi avsluttet turen med et lite rett før legging besøk hos "Store Bumpen" 
-og ble der en times tid...

Nå blir det slapping og sløving på programmet utover kvelden (tror jeg)
-jeg kjenner meg ikke helt i form...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...