onsdag 24. august 2011

Hjemme...

-og jammen var det godt...
Dagen har igrunnen gått veldig fort...
-ikke hjemme før 23.00... -men jeg kan sove helt til kl.9 imorgen...
Juhuu :)
 Nå burde jeg sikkert hatt meg litt mat...
-men tror nesten det får vente siden det er så sent på kvelden...

Det har forresten vert veldig fint vær her idag...
-det gjør ingenting om det blir fint imorgen også... -og enda noen dager til...
 Høstens regndager og stormer kommer fort nok uansett...
-da kan jeg begynne å brenne lys igjen...
[må se over og kanskje oppdatere lyslageret snart]
-så skal jeg sitte her og vere romantisk helt for meg selv...
Tuller bare :) det er bare koselig med levende lys... 

Men, høsten er en tid da jeg kan kjenne litt på det å vere singel...
-at det muligens er bittelitt trist å ikke vere to...
Hvorfor vet jeg ikke...
-normale folk blir våryre (har jeg lest en plass sikkert) det er tiden for tosomhet...
Det stemmer jo ganske bra med meg også når jeg tenker etter...
-for de jeg har truffet (og satset på) i før altså....
-har jeg møtt på våren...

Kjapp konklusjon :
Kanskje det hadde vert en idé å satse på noen jeg treffer på høsten neste gang...
-om jeg skulle finne på å satse på noen igjen en gang i fremtiden....
 
Nå er det virkelig blitt natt og jeg får legge meg å se hvordan det går...
-om hodet også vil hvile en stund eller om tankerekkene blir med til sengs...
Jeg må jo finne ut hvorfor jeg liker høsten så godt :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...