søndag 28. august 2011

Har tenkt....

-videre på dette med høsten...
Hvorfor jeg liker den så godt... 
-hvorfor jeg har en følelse av at alt nytt starter da, en ny begynnelse liksom...

Opplagt er det jo at det er tiden for skolestart... 
-jeg liker å lære og gledet meg alltid til å begynne nytt år...
[mulig jeg ikke likte så godt fortsettelsen på skoleårene]
Men jeg leste alle skolebøkene ferdig så fort vi fikk dem utdelt...
-og det å legge papir på bøkene var kjempemorro...
[misstenker at det var for at jeg da fikk utfolde meg litt med fine papir og greier]
[Jeg er jo litt svak for slikt...Scrapp booking for x...enda]

En annen ting jeg har tenkt ut helt på egenhånd.... 
-jeg er ganske sikkert "produsert" på høsten en gang...
-siden jeg jo er født på på sommeren...
Da begynte jo JEG

Hvorfor jeg "kjenner litt" på det å vere singel på denne tiden...
-har jeg ikke "kluret ut" noen vettig forklaring på enda...
Det kan vere mørket...kulden...
Lys i husene hos folk...
(og jeg tenker) der inne sitter sikkert folk og koser seg sammen... 
-har det hyggelig, lunt og trygt...

Jepp...jeg har altså ikke gransket årsaken til denne lille følelsen...
-hvor den kommer fra og hvorfor...
Når og om jeg bestemmer meg for å gjøre det (granske altså) 
-skal jeg heller blogge hvilke svar jeg finner :)

Nå sitter jeg her å kjeder meg litt, derfor blogging om ingenting...
-prosjektet er ferdig og jeg har liksom ikke noe nytt på gang...
Eller det har jeg jo, men ikke noe jeg synes er gøy eller utfordrende akkurat nå...

Jeg er litt ensporet og samtidig treg i oppdagelsen sikkert...
Når jeg jobber med noe gøy...
-bruker jeg all energi på det og pleier ikke slutte før jeg MÅ (står fast) eller er ferdig...
Når jeg vell er ferdig går det litt ekstra tid... 
-å omstille meg fra prosjekt modus til normalen igjen...

Å joda...jeg er fullt klar over at jeg er litt unormal :)
Litt gal skal man vere..."I følge Meg selv"... -normal er jo så kjedelig...

Nå skal jeg se en film jeg har sett før...
Ønsker alle en nydelig ny uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...