torsdag 18. august 2011

Fridag...

-det er utrolig godt med fridager...
Merkelig egentlig at det å vite at jeg har en fridag er enda bedre en å faktisk ha fri..
Forklaring på den meningen :
Jeg syns det var mye deiligere igår å vite at jeg hadde hele dagen fri idag,
-en det faktisk har vert idag (på fridagen)

Mulig det kan skyldes at jeg ikke behøvde gå å legge meg igår...
(jeg sovna på sofaen før midnatt uansett)
-mens idag må jeg legges siden jeg skal opp så tidlig imorgen...

Eller det kan vere for at dagen idag har vert oppstykket av ting jeg "skulle"
-jeg er ikke så glad i avtaler og ting jeg skal...eller må !!

Nå er fridagen snart slutt...
Jeg har faktisk vert 3 turer til Bekkjarvik idag...
-enda føler jeg at jeg ikke har utnyttet fridagen, eller fått gjort noenting nyttig...
Jeg er ikke så oppladet og klar til jobbehelgen som jeg skulle ønske...
-heldigvis er det den korte helgen denne gangen, med fri mandag :)
Håper jeg ikke har noen planer for den dagen...
-som reserve for "lille bomp" pappa'n styrer jeg jo ikke planene mine helt selv...
Men min tid som "stand in" er snart slutt nå...
-bare 12 dager til, og det har gått veldig greit så langt (selv om 6 uker jo er lenge)

Jeg beundrer folk som har familie/barn å ta seg av...
-og samtidig orker alt de orker, i tillegg til jobben sin...
Ikke for det, jeg jobba jo fullt i flere år da mine var små også...
-men jeg kjørte ikke bil på den tiden, og mine var ikke på så mange aktiviteter...
 Og jeg var ung og sprek muligens, iallefall har jeg glemt om jeg var sliten da også...

Vel, nå vurderer jeg å legge meg selv om klokka bare er 22.10 på kvelden...
-kan jo hende jeg får en strålende frisk,opplagt og hyggelig jobbedag imorgen...
Det hadde ikke skadet det spor...faktisk !! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...