fredag 5. august 2011

fremover...

-med bittesmå steg...
Dåpskjole prosjektet har bare kommet et ørlite hakk videre idag...
-det går tregt av flere årsaker egentlig...
Først og fremst skyldes det at jeg ikke har orden i sakene mine...
-knappenålene er borte vekk, saksen forskrekkelig sløv bl.a...
Og så vil jo "Turbo Pus" hjelpe til hver gang jeg skal gjøre noe...
Jeg måtte bare gi opp hele klippingen igår kveld(natt)...
-da den gikk til stormangrep på stoff, saks og hender ved hver minste bevegelse...

Idag har jeg funnet frem min gamle symaskin og fått sydd rundt kanten på skjørtet...
-før det gikk i vask for å forsøke å få det litt hvitere igjen...
Symaskinen min er dårlig [sikkert moden for skraphaugen]
-den klarer ikke å sy pent lenger... -hekler på undertråden og syr ujevne sting :(
Jeg må låne symaskinen til mamma'n min til resten av prosjektet...

Jeg har ikke tatt noen prosjekt bilder, burde nok tatt et før bilde av sommerkjolen...
-men jeg startet før jeg rakk å tenke på det :/
Her der et bilde av en helt spesiell og nydelig Hortensia (tror jeg)
Jeg har aldri sett denne planten før,
og om jeg hadde hatt hage ville nok en slik vert på min ønskeliste...

Det regner her hos meg idag [desverre]
-mye koseligere med fri på solskinnsdager egentlig...
Det skal kanskje gjøres et nytt "krabbe på berg" forsøk denne natten...
-og da blir nok "utklipping jobben" gjort der...[i fred for lille pus]
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...