lørdag 2. juli 2011

travle kvelden...

-føler meg litt flink...
Har nå nesten fott orden på alle klærene på soverommet,
pakket vintertøy, det som er for lite og det som er for stort i vakumposer... 
-hyllene inneholder nå bare klær jeg iallfall kan bruke...
Det ble ikke mer en tre plagg til søppeldunken :/ burde nok vert flere...
-men jeg var ikke i riktig "kvitte meg med" modus denne gangen...
Det får heller ligge i vakumposene å modnes enda litt mer...
-iallfall er det ute av veien :)

Jeg motet meg opp...og faktisk prøvde alle gamle jeans...
 -fant en for stor og en for liten...ellers alt brukbart...
Jeg fant også en knekort jeans (pirat) helt glemt og aldri brukt...
den var forliten da jeg impuls kjøpte den for noen år siden (faktisk ganske mange år)
 -jeg håpa sterkt den passet nå, men ble skuffa der...
Tror ikke det er store håpet om at den noengang vil passe heller :/
-vakumposen ble et bra sted for den også....

Beklager flere innlegg uten foto i det siste...
-jeg har ikke vert bra, bare lest og så etterpå vert opptatt med rydde hus...
Lover skjerpings fremover...

Lavkarbo livet går sin vante gang her, innbiller meg at det er derfor buksene passer :)
Jeg fant en ny super blogg igår og har allerede forsøkt oppskrifter derfra...
Pannekakene var gode og blir nok brukt (fyllte med noe) som jobbe-lunch fremover...
Laget også noe iskrem igår, fulgte ikke oppskrift så den ble litt så som så...

Nå må jeg klargjøre det siste før reisen imorgen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...