fredag 15. juli 2011

Sommer dager...

-fikk da noen sommerdager også denne ferien...
To late solskinnsdager... 
-satt ute i solveggen med boken (må lese for å klare å sitte) halve dagen igår...
Himmelen var knall blå, men hadde noen skyer langt mor øst...
-Utrolig med flotte farger i min verden denne dagen :)
Like vakkert på kvelden da jeg var barnevakt noen timer...
-og :
-dette bildet ble tatt kl. halv elleve på kvelden...
sola skinte fremdeles og månen var nesten full...

Jeg glemte helt bort de planlagte måltidene igår...
-det ble bare frokost og kveldsmat (laks med nykål)
Idag har været vert like vakkert...jeg har ikke vert ute like mye...
[men likevell mye]
Mest for at skuldrene ble litt solbrent igår...
-passet lille Mario en stund så foreldrene fikk seg en tur på butikk...
Så hadde jeg litt kjedelig men nødvendig "kontor arbeide" som måtte gjøres...
-før vi gikk på badetur :)
Det var litt kaldt men likevell deilig i sjøen idag...
Lille Lukas tok sitt første havbad :)
-ikke helt etter planen egentlig....han vasset ut -og falt...
 Han tok det utrolig bra, skrek ikke selv om hele hodet var under vann...
(hadde redningsvest)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...