lørdag 2. juli 2011

Redigering..

-hele morningen har gått til forsøk på redigere litt her på bloggen...
Ville lage en liten oppskrift samling så at alt skulle bli mer oversiktlig...
-men jeg får det visst ikke til :/

Det ble nemlig ikke noe av den planlagte reisen...
"Store Bumpen" ble syk med ørebetennelse og høy feber, 
da kunne ikke foreldrene overlate han til barnepasser...
-siden alt var ordnet med reise og overnatting på hytte sammen med dem, 
ble det bare utrolig masse styr om jeg skulle reist alene...
Ikke økonomisk forsvarlig heller egentlig...
-siden det er samla minst to timer kjøring dit + ferje som jo koster skjorta her ute...
Men jeg bestemte til slutt hva jeg skulle ha på meg :)
-og bryllups gaven er pakket og klar... 

Ønsker brudeparet en strålende og minnerik dag :))

Jeg tar gjerne imot hjelp om noen kan klare å forklare meg enkelt... 
-hvordan jeg skal gjøre for å lage..."det jeg ikke får til" 
altså linker som fører videre til blogg innlegg etter tema....liksom...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...