lørdag 16. juli 2011

Pus :)

-lille pus har blitt husvarm...
-den er sånn "litt over alt" hele tiden den er våken... 

Den har prøvd seg litt ute også, men det var skumle greier for en bitteliten pus :)
-den var rimelig flat der den snek seg rundt... -en skikkelig pyse pus ute...
Og jeg fikk mine første kloremerker...
-det kom en bil forbi, og den søkte sin trygghet oppover min nakne arm...

Nå tror jeg det nærmer seg slutten på de fine sommerdagene her.... 
-nå kommer skyene mer og mer, men heldigvis er temperaturen fortsatt fin...
Jeg har passet lille Mario noen timer idag...
Litt skummelt å passe på en så liten (bare 1 mnd) baby...
-men det hele gikk veldig greit...
Jeg er litt usikker på hva jeg skal fordrive tiden med idag egentlig...
-men kanskje en tur på besøk til mamma'n min litt senere :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...