fredag 1. juli 2011

Posten kom....

-med veldig gledelig nyhet idag... 

Jeg fikk 100% stillingen jeg søkte på ٩(-̮̮̃-̃)۶
Endelig endelig :)) 
-etter alle disse årene med vikariater, midlertidige eller for små stillinger...
-føles jobb livet ganske sikkret... 

٩(-̮̮̃-̃)۶ Yess !! Faktisk :)) Hipp Hurra!!    

Det er en ting som gir en liten trist følelse med dette også selvsagt...
-for den ledige jobben jeg nå har fått tilhørte en fantastisk dame,
som jeg skulle ønske ikke hadde sluttet å vere kollega...
 Det + omorganiseringen..-gjør at jobbedagene ikke er så hyggelige som før lenger...
Likevell...-om jeg nå ikke trivest så godt i jobben som før...
-er det en god følelse å vite at jeg faktisk har tryggheten med 100% fast jobb :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...