tirsdag 12. juli 2011

Inn i "normalen" igjen...

-nå har jeg fått nok Karbohydrater for en stund...
Jeg begynte å føle meg ganske "Fluffy" etter hvert...
-har jo fundert litt på hva resultatet av "trøste og feire" spisingen skulle bli...
Om vekten liksom skulle eksplodere opp, 
-som jeg har hørt at den gjør om man slutter...-etter lang tid på lavkarbo diett... 

Kanskje det bare er i hodet den følte "fluffen" sitter...
Vekten idag (påkledd og etter et glass vann) var iallfall ikke så verst...
Jeg har lagt på det samme antall kilo....
-sånn ca. (med litt opp og litt ned) de siste 6-8 ukene iallfall...
Dvs. Jeg gikk ned ca 8 kilo de første 2-3 mnd...
-så har jeg stått ganske stille etterpå...
Jeg innbiller meg at jeg med fordel kan gå ned ca 10 kilo til :) 
-men muligens det også er noe som bare sitter i mitt hode....

Uansett vil jeg tilbake til Lavkarbo kosten...
-den passer så bra for meg...
Jeg liker maten :) 
-er mett når jeg skal...  -og lenge mellom hvert måltid :))
og slipper alt "søtsug" og lyst på noe godt :)

I dag kjører jeg derfor igang med et litt strengt opplegg...
-strengt for å kvitte meg med eventuell "karbo-hunger" raskt og brutalt....
Av erfaring vet jeg at det tar ca. tre dager før normalen er tilbake...
-så jeg regner med "sug" etter noe godt nå i starten...

Mitt litt strenge opplegg har jeg etter inspirasjon...
-og enkle og greie oppskrifter her Lena Beatrice
 Selvfølgelig tilpasser jeg dagsmenyene etter hva jeg liker og har av ingredienser...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...