lørdag 18. juni 2011

status idag...

:) halve jobbehelga ferdig...
:) jeg har overlevd så langt..
:) Mario har kommet hjem...
:) det er sol og fint ute.......
 :) lever fortsatt lavkarbo......
Dette i tilfeldig rekkefølge, det er sikkert flere saker å nevne... men....
-kom ikke på noen flere i skrivende stund...

Mario kom hjem igår...da jeg var på jobb... -ble tid til bittelitt kos før legging :)
  
-og tid til kos er en jo fordel.... 
Store "bumpen" må jo også koses litt.. -helst hver dag...

Han har jobba og jobba idag, litt på nye trampolinen...men og i sandkassen
 Viktigst likevell er jo å undersøke verden... -uteverden... 
-han tusler rundt og prøver ut hva han kan og ikke kan... 

Trampolinen 
-jeg skulle jo også prøve... men... -det gikk....
eller kanskje la bildene tale for seg selv om den saken...
-er redd...og usikker på om dette er noe gøy... 
 -etter et av mange heller dårlige hopp...
-så høyt kom jeg liksom...
-et forsøk på sittehopp... -egentlig er jeg stiv av skrekk :/

Sånn skulle det gjøres.... egentlig :)

Men det er for de som ikke er stive av skrekk... og fremdeles er unge og modige :)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...