torsdag 23. juni 2011

St. Hans...

-ble bortblåst nesten..
Det blir iallfall ingenting av den planlagte bål brenningen...
-men grillingen utenfor bygdahuset var koselig..
Iskaldt og koselig :))
To store fellesgriller var satt opp, og mange folk møtte opp...
Dumt igrunnen...det har vert en slik nydelig og varm sommerdag idag...
-så vips like før klokka 17 begynte det å blåse og ble utrivelig kaldt...
Lukas kosa seg med pølse, saft og sjokoladekjeks... 
-jeg tror nok han sover godt inatt...
for han bare gikk og gikk...småsprang litt og gikk enda mere...
Flørtet litt med alle og var bare blid og glad :))
 Måtte få på mere klær før hjemturen... 
Her er tøysegutten :))

Nå skal jeg lage meg en omelett til kveldsmat... 
-og så muligens ta tidlig kveld...
Imorgen klokka 15 har jeg jobba ferdig og så starter ferien...
Åh...som jeg gleder meg :))

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...