onsdag 1. juni 2011

Sommer ??

Det er første sommerdagen idag... 
-og den begynte vakkert med sol før halv sju på morningen, 
-det skulle jo slett ikke vare.. selv om jeg kledde meg for fint vær og håpet det beste :) 
 Nå regner det igjen, god gammeldags vestlands sommer...
-tilbringe noen timer slik kanskje??
Har bare spist lavkarbo brød med smøreost så langt idag...
en tynn skive til frokost og tre til lunch.
Kjedelig mat... men jeg hadde ikke "ork" til mer tidlig, tidlig idag...
-og rakk ikke innom butikk på lunchen... jeg skulle jo på kurs/skole også idag. 
Jeg tror kanskje jeg skal lage meg noe ordentlig mat senere ikveld... 
-nå først finne teppe :))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...