søndag 12. juni 2011

Søndag's modus....

-våkna opp med vondt i "hoste-musklene" i dag.... 
hadde litt omelett igjen fra igårkveld, så det ble dagens frokost. 
Det er snakk om grilling på terrassen hos min datter ikveld... 
-så jeg skal prøve å lage en brukbar grillsalat til det... 

Men først får jeg forsøke å komme meg litt til hekter... -kaffe hjalp ikke det spor :/ 
-neste forsøk får bli en lang dusj,
  Kjenner meg tung, trøtt, og tett i systemet...
 -slitsomt og kjedelig å vere "ikke bra" når alle tre ungene er her ute samtidig... 
Det pleier jo alltid passe så utrolig dårlig med min jobb og eldstemanns besøk her... 
-jeg jobber vanligvis de gangene han har mulighet til å reise ut her...
Denne gangen hadde jeg frihelg... -og senvakt imorgen :)

Nei, nå gå i gang med oppkvikkings forsøk nr: 1


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...