onsdag 8. juni 2011

Phuuh....

-så var enda en arbeidsdag over... 
-bare to til og så er det helg :) 
Det har vert litt vanskelig å finne tid...eller kanskje ork.. -til ordentlig matlaging.
Det har blitt lavkarbo brød og en smøreost som pålegg i matpakken alle dager. 
Jeg stekte litt svinekjøtt med brokkoli og fløte som middag igår kveld, 
og om jeg husker riktig spiste jeg rømmegrøt til frokost mandag...
Altså to måltider hver dag... -men idag bare ett... 
Det er sikkert ikke nok, men jeg er ikke sulten... 
-men sliten og trett er jeg... 
-av erfaring vet jeg at da forsvinner matlysten helt... 
-så egentlig burde jeg nok ha spist uansett. 
Får forsøke å skvise inn noen flere måltider imorgen...sulten eller ikke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...