onsdag 15. juni 2011

Ny sveis...

Jøss :/ 
-passa på å ta noen før og etter bilder...med tanke på dette håret...
Sukk...sukk... oppdaga at håret faktisk ikke er noe problem...
-mye verre med resten :(
Jeg ser jo skrekkelig gammel og sliten ut på alle bilder...
-og det passer slett ikke med bildet jeg hadde av meg inni hodet mitt...-før nå altså!! Skummelt å bli klar over at jeg går rundt å ser sånn ut... 
-tror jeg vil avstå fra selvfortografering en stund... 
Eller kanskje jeg skal begynne å se meg selv i speilet litt oftere...
-så unngår jeg disse store overraskelsene på bilder...
 Det beste av mine 17 "før klipp" bilder
-og tja...til mitt forsvar...nydusja,usminka og alldeles ny farmor :))
Det er den for**** "saueposen" -les underhaken..
-eller det "litt ekle" løs skinnet der som plager meg mest...
-grå hår skal man jo ha når man så gammel som meg :)

He he...kanskje jeg har vert pelikan i et tidligere liv...å så henger posen igjen :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...