søndag 5. juni 2011

Liggebesøk :))

-har hatt "lille bumpen" på liggebesøk inatt :) 
Han er igrunnen ikke så liten lenger...men "Åhh" så god... 
Han kom ikke før halv seks så jeg hadde planlagt litt lenge oppe for han...
-men etter å ha undersøkt alle mine leker en stund...og fått i seg kveldsmaten... 
var han helt sengeferdig... 
Uvant med reiseseng og nytt rom... -lyst var det også med mine hvite gardiner... 
så var han ikke helt enig i å legge seg likevell :) 
Først gikk vi opp og prøvde...så ned igjen og ventet fem minutt...
-opp å prøvde en gang til... 
da det fremdeles ikke var greit, ble det synging i søvn på besto's fang... 
-det tok bare fem minutter...så trøtt som han var :)

Jeg hadde igrunnen regna med tidlig oppe idag...-men han lurte meg der... 
Sov helt til 10.20 utrolig nok...
Det er vell all uteaktiviteten i det siste som gir han så godt sovehjerte <3
-han "jobber og sliter" dagen lang på den nye terrassen pappa'n har bygget, 
-der har han sandkassen, og flotte uteleker han fikk til bursdagen sin... 
<3 <3 <3

Nå er det tid for litt ut i finværet for meg,
-må jo kanskje nyte litt av sola når den først er her...
-ta kaffekoppen med ut på min provisoriske terrasse en stund...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...