fredag 24. juni 2011

Har sommer ferie :)

Endelig, endelig.... -nå er det helt fri fra jobb i tre uker....
-måtte de gå veeeeldig tregt og vare lenge, lenge :) 
Sol og varme ønskes også...

Jeg har ikke vert helt iform idag,  eller i det siste kan jeg vel heller si...
-småkvalm og uggen liksom :/
-ble et par timer soving etter jobb også idag...
Jeg har et håp om at det er all stress som gir plager, og at det nå vil roe seg med fri.
Om ikke må jeg muligens tenke på å revurdere lavkarbo livet... 
-i tilfelle det er det som er grunnen til plagene...

Egentlig har jeg jo følt meg mye mer opplagt og kvikk etter jeg starta på lavkarbo...
-men saker kan jo selvsagt forandre seg med tiden...
-jeg har jo forsøkt å spise variert og passet på å få nok av alle viktige næringstoffer, 
selv om jeg har holdt meg unna poteter, ris, pasta, mel og sukker...

Jeg finner nok ut hva årsaken til uggenheten er etter hvert...
-jeg kan jo bare ha fått et magevirus...også !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...