tirsdag 21. juni 2011

Frisk frokost...

Jeg er så matlei for tiden... 
-har lite ork til å lage mat, og enda mindre ork til å finne på hva jeg vil spise...

Er enda ikke kommet inn i nye turnus, og alle omstillinger på jobben...
-selv om det heldigvis går noe bedre, jeg gruer meg ikke før hver vakt lenger.
Stress er ikke bra, skuldrene er [føles] helt oppe under ørene for det meste...

Det er jo vanvittig mye bilkjøring [ 7-9 mil] hver vakt...
- denne kjøringen spiser opp tiden til det vi egentlig skal gjøre..."JOBBEN"
Men snart er det tre uker sommerferie...
-jeg håper skuldrene kan komme seg på plass da, jeg savner de jo der de skal være :)

Men så til dagens frokost...
-jeg var sulten... -og kjente for noe friskt... søtt...
-eller et sug etter "noe jeg ikke har" liksom...

Etter en liten undersøkelse i mitt "nå ganske tomme" kjøleskap... 
-ble valget tilslutt dette :
 Det ser veldig mye bedre ut en det smakte :/
-så øynene frydet seg over frisk frokost...og magen ble passe mett...
-men jeg er likevell ikke helt tilfreds...

Nå kommer endelig solen frem, himmelen er blå og fin...
-jeg tror jeg tar med kaffekoppen og setter meg ute i trappa en liten stund...
Jeg liker å sitte i steintrapper og bare vere til :))




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...