tirsdag 14. juni 2011

feil i planen...

-i arbeidsplanen altså... 

På min turnus skulle jeg ha 7 vakt imorgen... -vel...
(i dag, siden klokka er over midnatt nå) 
7 vakt har jeg ikke prøvd på nye arbeidstedet enda...
-den er blitt litt klurig siden man må gå ut uten ordentlig rapport om morgenen...
Jeg tenke det var best å finne ut hvor jeg skulle... forberedelse er jo tingen :)
-men der fant jeg meg slett ikke på arbeidslistene for dagen.... 
Krise :S -noe har blitt feil !!! 

Og joda...feil var det...min turnus stemte ikke med jobbens turnus på meg... 
-skulle jobbe kveldsvakt 14/6 jeg....sukk :/ 
Da blir det 5 kvelder og en dagvakt denne uken... 
Den ene har jeg frivillig bytta meg til...altså, 
siden jeg er snill mot noen som behøvde fri på onsdag kveld...
-og mente at to 7 vakter på rad var litt mye...sånn uten rapport og sånn.... 
-og fordi jeg slett ikke er noen morgenfugl...
Men gjort er gjort... 
-jeg ser fordelen med turnusen jeg ikke viste jeg hadde...-altså jobben sin !!
-siden jeg da ikke behøver starte med 7 vakt etter 3 dager fri...

Nå måtte jeg heller ikke sove på ank inatt....for å ikke våkne av klokka... 
-men visst hadde det vert greit å ha jobba klart til klokka 14...og så hatt kvelden fri.

Men sove må jeg... kan ringe å prøve å få time til bilen og håret...
-så god natt :)


  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...