onsdag 29. juni 2011

det bare regner og regner...

-et riktig ufyselig ferievær egentlig... 
Jeg har stort sett fortsatt med soving og lesing... enda ikke ferdig :/ 
-nå begynner boken å bli en smule kjedelig... mye gjentakelse fra tidligere bøker...
Jeg får nok likevell lese ferdig det hele... greier ikke bare avslutte midt i...

Igår holdt jeg på å tørne helt gal av denne for***** forkjølelsen...
-ble innkjøpt slimløsende hostesaft, frukt smoothi og flere allergi tabletter...
Har droppa allergi tabletten idag, da det virker som hostesaften kanskje fungerer litt... -og alle eventuelle pollen allergen MÅ ha drukna i alt dette regnet... 

Jeg fortsatte på lav-karbo igjen igår, dvs. + hostesaft...som faktisk var skrekkelig søt.
Planen var å ikke ta det så nøye nå frem til over bryllupet i helgen...
da skal jeg jo også spise "normalt" 
Men tror jeg er så inne i lav-karbo nå at det liksom bare blir det normale...
-iallfall her hjemme når jeg selv skal fikse maten... 

Nå skal jeg slappe og sløve enda litt mer...
-føler meg forferdelig lite energisk... og håper det kan bedre seg snart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...