mandag 13. juni 2011

Årets travleste uke...

-det er så mye som skal skvises inn på programmet denne uken... 
Seks jobbedager, en skoledag... dekk omlegging og hjulstilling på bilen, 
-skulle hatt en veldig lenge tiltrengt hårklipp...
Nye barnebarnet skal komme til verden...de skal iallfall ha igangsetting imorgen... 
-og når han endelig er født vil jo jeg hilse på så fort som mulig :)) 
-før hans hjemkomst...-må jo huset her "shines" litt og middag vere klar...helst !!
-om..og hvor mye av programmet jeg greier å få til er noe svevende enda... 
Ukjent faktor er jo når han kommer...
-når jeg vet det så kan jeg kanskje organisere så resten faller på plass... 
"Det kan lett gå godt"
-ting bruker jo ofte løse seg som det skal... 
Neste uke har jeg bare fire arbeidsdager og så kommer ferien...

Det viktige er jo å unngå stress med tanke på alt...
og heller bare brette opp armene å utføre det jeg kan... så godt det er mulig...



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...